אוננות: מרכיב המפתח לחיי מין בריאים


נכתב בתאריך: 09/09/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

אוננות היא חלק חשוב בכל חיי מין בריאים, ובכל זאת אנשים רבים לא מדברים על זה בגלוי. זוהי פעילות מינית טבעית לחלוטין שרבים נהנים ממנה ויכולים להיות לה מגוון יתרונות חיוביים. אמנם יש עדיין כמה סטיגמות סביב אוננות, האמת היא שזה צריך להיות מחובק כחלק חשוב של הבריאות המינית של אדם ורווחתו.

אוננות היא פעילות פרטית, סולו שיכולה להיות דרך להשיג הנאה מבלי לערב אף אחד אחר. זו יכולה להיות גם דרך עוצמתית לחקור את הגוף שלך, לגלות מה מרגיש טוב מבחינה מינית, ובסופו של דבר לקיים יחסי מין מספקים יותר. אוננות יכולה לשמש גם להגברת הביטחון המיני ולעזור לאנשים להרגיש יותר בנוח עם גופם על מנת להרגיש רגועים ובטוחים יותר במהלך יחסי מין עם בן זוג.

בנוסף ליתרונות הפיזיים, לאוננות יש גם יתרונות פסיכולוגיים. אוננות יכולה להיות פורקן להפגת מתח ואף יכולה לעזור להילחם בדיכאון, שכן הנאה מינית משחררת אנדורפינים שגורמים לנו להרגיש טוב. אוננות יכולה גם לספק בריחה מתחושות של בדידות או בידוד.

דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כשמדובר באוננות הוא בטיחות. חשוב לתרגל מין בטוח גם בעת אוננות. משמעות הדבר היא שימוש בקונדום, כפפות או צורות אחרות של הגנה כדי למנוע התפשטות של מחלות מין או זיהומים אחרים.

אוננות היא פעילות מינית טבעית ונורמלית לחלוטין. זוהי דרך בטוחה לחקור את הגוף ולגלות מה מרגיש טוב, ויכולה לעזור בשיפור הביטחון העצמי והבריאות הנפשית. על ידי הבנת היתרונות הפיזיים והפסיכולוגיים של אוננות, אנשים יכולים לנקוט צעדים שיעזרו להפוך אותה לחלק מחיי המין הבריאים שלהם.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »