"הגיע הזמן לדבר על אוננות"


נכתב בתאריך: 03/09/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

אוננות היא חלק מהמיניות האנושית, אבל זה עדיין נושא שאנשים רבים לא מרגישים בנוח לדבר עליו, או אולי אפילו מתביישים בו. הגיע הזמן שנשבור את הסטיגמה סביב צורה חיונית זו של ביטוי עצמי.

למרות שדתות, תרבויות או אנשים רבים עשויים להיות בעלי עמדות שליליות כלפי אוננות, זה כבר מזמן הובן כחלק מחיי מין בריאים. כפי שכתב הפילוסוף היווני הקדום אפלטון, "זה הכרחי, כפי שאומרים כמה סופרים רפואיים, לשמירה על הבריאות ומהנה לשני המינים".

אוננות היא לא רק מהנה; יש לו מגוון יתרונות. בתור התחלה, זה יכול לעזור לך לגלות מה אתה אוהב מבחינה מינית ולבנות הערכה עצמית בריאה. אוננות מסייעת גם בהקלה על התכווצויות ומתח שרירים, שיפור מצב הרוח, הפחתת מתח והגברת הסיבולת המינית. ואולי חשוב מכך, סקס דיאדי (שני אנשים) עשוי להפיק תועלת מאוננות, שכן יכולתו של אדם להגיע לאורגזמה במהלך יחסי מין קשורה לעיתים קרובות ישירות ליכולת להגיע לאורגזמה במהלך אוננות.

חשוב לציין שאין דרך נכונה או לא נכונה לאונן. לפעמים, אנשים מרגישים לחץ לוודא שהם "עושים את זה נכון". עם זאת, החלק החשוב ביותר באוננות מהנה הוא להירגע, לנשום עמוק ולהתמקד בתחושות.

כשמדובר באוננות, הדבר החשוב ביותר הוא להרגיש בנוח עם עצמך ועם הגוף שלך. אל תפחדו להתנסות בטכניקות שונות וליצור חוויה מלאת הנאה שעובדת בשבילכם.
https://sexdatesearch.com

לבסוף, חשוב להכיר בכך שאוננות היא פעילות מקובלת ובריאה לעסוק בה הן עבור עצמך והן עבור בן זוגך. אוננות יכולה לספק הזדמנות לביטוי עצמי אינטימי ופגיעות, לתת הנאה עצמית לעצמך ואחד לשני.

אין בושה ליהנות מגופך. הגיע הזמן לדבר על אוננות ולאמץ אותה כחלק טבעי ובריא מהמיניות האנושית שלנו.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »