חוויה הזויה של פעם בחיים


נכתב בתאריך: 27/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

זה היה בערב קיץ חמים כשחברתי הזמינה אותי לבית שלה בהרצליה פיתוח להשתתף בכיף בבריכה בבית הפרטי שלה.
כשהגעתי קיבלה את פני המטפלת הפיליפינית שהובילה אותי לחדר קטן בו נתנה לי מגבת גדולה ולבנה ואמרה לי באנגלית שאשאיר את כל הבגדים שלי כאן ואצטרף למירי בבריכה עטוף במגבת בלבד.
השעה הייתה כבר מאוחרת כשיצאתי לשפת הבריכה עם כוס וודקה ביד וחברתי מירי שוכבת עירומה על כיסא נוח וחברה קצוצת שיער משתכשכת במים של הבריכה.
לאחר הכרות קצרה עם טלי תפסתי כיסא נוח ליד מירי וקישקשנו על בגידות וזיונים כשטלי רומזת לי להכנס למים כשמדי פעם מבליטה את זוג שדיה הנעימים למראה אל מחוץ למים.
העוזרת הפיליפינית הגיע עם קערה מלאה שמן חם והחלה לעשות את כפות רגליי כאילו קיבלה פקודה מגבוה כשלאט לאט היא מעשה את שרירי רגלי כשהיא נוגעת לי בזין כאילו לא בכוונה עם המרפק או עם גב ידה וכולנו יכולנו לראות את הזיקפה החזקה שלי וקיבלתי מחמאות על כך ולפתע שלחה הפיליפינית יד ארוכה מעבר למגבת והחלה לעסות לי את הזין בשמן כשאני מתפתל וגונח מהנאה.
מירי הצטרפה אלי ונצמדה עם הכוס שלה לפי שהתחלתי ללקק לה את הדגדגן כשהיא מעודדת אותי ללקק לה לאט לאט כי זה משגע אותה.
טלי החלה להתחנן שניכנס למים כי גם היא רוצה ותוך דקה מצאתי את עצמי מתנשק בלהט עם טלי בתוך הבריכה כשמירי מחבקת אותי מאחור ומחזיקה לי את הזין ממש ממש חזק!
החלפנו בתפקידים כשמירי מתנשקת איתי בעוצמה מדהימה וטלי נצמדת אלי מאחור ואני מרגיש משהוא משונה נצמד לי לישבן
טלי החלה לשחק לי בתחת ולאונן לי לאט לאט כשמירי מחבקת אותי ומנשקת אותי בלהט
ואז לקחה טלי את ידי והרגשתי שלטלי יש זין בן הרגליים נרטעתי לאחור אבל שתיהן המשיכו לשחק עם הזין שלי כשאני מחזיק בחוזק וקצת בגירוי את הזיין של טלי ולא יודע למה פשוט התחלתי לאונן לטלי שנשכבה לאחור והחלה לגנוח מהנאה

הגירוי הייה עצום וברגע שהזין של טלי יצא מחוץ למיים התקרבתי אליו והכנסתי אותו אל פי לאט והתחלתי למצוץ לה את הזין בטרוף אני לא יודע מה גרם לי לעשות כך אבל זה גירה אותי מאוד עד שהרגשתי שהיא הולכת לגמור הוצאתי אותו מפי והיא נתנה שפריץ לבן וארוך מלווה בשאגה ארוכה ומתמשכת וזה הטריף לי את המוח כשמירי אומרת לי שאהיא רוצה לראות איך אני מזיין את טלי בתחת
לא חלפו מס' שניות והחלקתי את הזין שלי לתוך התחת של טלי ואחרי מס' דקות גמרתי גמירה חזקה מאוד כשאני מחזיק לטלי את השדיים ומירי משחקת לי בתוך התחת
לא חוויתי מעולם חוויה כל כך מסעירה ואני לא מצטער אפילו לרגע!

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »