כאשר אישתי נסעה לסדנה רוחנית …


נכתב בתאריך: 02/05/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

זה היה סוף שבוע לבד בבית. אשתי נסעה לאיזו סדנה רוחנית בדרום, ואני נשארתי לבד חרמן בבית. ניצלתי את ההזדמנות והזמנתי בחורה מנערות ליווי בחיפה, קריות והצפון בשביל להתחיל את הבוקר באנרגיות טובות.
הבחורה הגיעה תוך חצי שעה, סקסית וחמודה. לקחתי אותה אל חדר המיטות. נשכבתי על המיטה בתחתונים, והיא הורידה את בגדי. היא התפשטה לגמרי והחלה לרקוד בתנועות מגרות. היא ממש עשתה לי מופע סטרפטיז. הזין שלי כבר התקשה ואני הורדתי את התחתונים.

היא נשכבה מעלי והחלה לשפשף את החזה שלה על הזין שלי. יכולתי להרגיש את החום של שדיה. היא לא חיכתה הרבה והחלה למצוץ אותו במקצועיות.

נהניתי לשכב ולתת לה לעשות את העבודה, והיא במהרה הסתובבה והתיישבה עליו עם הגב אליי. היא החלה לנוע אחורה וקדימה כאשר התחת המחרמן שלה מביט אליי. היא גם נעזרה בידיה על מנת לפשק את התחת ויכולתי לראות את החור הוורדרד של התחת בעודי מזיין לה את הכוס החם.
אחרי כמה דקות היא הסתובבה. עדיין בתנוחה דומה, רק הפעם עם הפנים אליי. הזין שלי חדר עמוק פנימה, והיא פשוט התחככה עם רצפת האגן כנגד הזין שלי. הציצי שלה קפצו והיא אחזה אותם ביידיה. ואני פשוט נהניתי מהשואו המטורף.

זה היה נעים מאוד, אבל ברגע מסוים הרגשתי שאני רוצה לקחת את העניינים לידיים. הפכתי אותה על המיטה, נשכבתי מעליה ופישקתי את רגליה. הזין שלי החליק במהירות אל תוך הכוס שלה שהיה כבר רטוב ומשומן היטב. הידיים שלי היו לצידי גופה, כמו במצב שתיים. והאגן שלי התחיל להתנועע בתנועות קצובות של זיון חזק.

היא החלה לגנוח ואני הגברתי את הקצב. זיינתי אותה בקצבים משתנים. פעם נתתי חזק ומהר, ופעם נתתי תנועות עמוקות ואטיות. הזין שלי לא רצה לצאת מהכוס שלה, זה פשוט הרגיש מושלם. ובכל הזמן הזה יכולתי ליהנות ממראה שדייה המקפצים.

לאחר כמה דקות של זיון הוצאתי את הזין. התיישבתי על ברכייה עם הזין שלי לכיוון הבטן שלה. התחלתי לשפשף אותו וידעתי שאני עומד להשפריץ. הנשימות שלי נעשו כבדות ואז זה בא, שפריץ אדיר שהגיע עד לפנים שלה, ואחר כך עוד כמה קצרים יותר שהגיעו לשדיים. היא הייתה מלאה בשפיך, ואני הייתי מלא בשמחה ואושר.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »