כימיה מטורפת שהסתיימה בנתז


נכתב בתאריך: 28/01/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

אני לא יודע אם זה הכל בראש שלי, אבל משהו בבחורה הזו הרגיש שונה. זו לא פעם ראשונה שאני מבלה בדירות דיסקרטיות בתל אביב, ואני יודע שהנערות טובות בלתת הרגשה טובה ונעימה. אבל בכל זאת הרגשתי משהו כיפי וזורם בצורה יוצאת דופן.

שכבתי על המיטה והיא מצצה לי כאילו זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים זאת. הכל היה באנרגיה חיובית שכזו, ומידי פעם היא ניגשה לתת לי נשיקה תוך כדי שהיא מאוננת אותי. והכל באווירה חייכנית.

ואחרי שהיא פינקה אותי התחלתי ללקק לה את הכוס. היא ליטפה לי את הראש וזה הרגיש לי ממש נעים. ממש כאילו אנחנו זוג אוהבים. ולרגע אחד היא לא הפסיקה לחייך. היא אחזה בביטחון בראשי וכיוונה את הקצב כפי שהיא רוצה. היא החליקה את הרגל שלה על הגב שלי, והכל הרגיש כל כך נעים.

באופן טבעי עברנו לחדירה. היא שמה כרית מתחת לראשה ואני הייתי על ברכי. רגל אחת שלה הייתה מונחת על המיטה והרגל השנייה באוויר. זיינתי אותה תוך כדי שאני אוחז בירכיה והיא ממשיכה לחייך אלי חיוכים מלאי חיבה. הקצב הלך והתגבר והיא פשוט קרנה מאושר. וכמובן גם אני הרגשתי בר מזל.

המשכנו להזדיין והחלפנו תנוחה. היא נשכבה על הבטן ואני חדרתי על הכוס מאחור. רגל אחת שלה הייתה מונחת בין רגלי והרגל השנייה נפתחה לכיוון הרצפה. וכל גופה הצעיר התנדנד בקצב הזיון.התחלתי להפליק לה על הישבן, מה שגרם לה לגנוח באושר גדול.

באופן טבעי התגלגלנו לתנוחה הבאה. אני נשכבתי על המיטה והיא התיישבה עליי עם הגב לכיוון פניי. זיינתי אותה בתנוחת רכיבה . לא הייתי צריך לעשות כלום, היא פשוט קיפצה על הזין בלהט יצרים. ואני רק מיששתי את גופה החם.

אחר כך עברנו לתנוחת הדוגי האהובה עליי. ובשלב זה הזיון הפך לחזק במיוחד, וכך גם הגניחות שלה. בתיאום מושלם הוצאתי את הזין והיא נשכבה על בטנה כאשר היא מרימה את הראש ומתחילה למצוץ ולאונן לי. אני לא אשכח את המבט החתולי הצמא לשפיך שהיה לה כאשר היא קיבלה באהבה את הנתז.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »