ככה עושים ילדים


נכתב בתאריך: 27/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

'הזמנתי לנו צימר לחמשוש' הבהב הטלפון וסימן לי שקיבלתי הודעת sms חדשה. 'תתכונן, אני הולכת להנות… (; '. היה יום שלישי בבוקר ולפני היו שלושה ימי עבודה ארוכים מאוד. לא הפסקתי לחשוב על יום חמישי בערב, על הנסיעה לאורך הפקקים הארוכים מתל אביב צפונה, ועד ליעד, לחוף הים התיכון, בצימר בקבוע שלנו, בין עצי האבוקדו העבותים.
בבוקר יום חמישי ארזנו את התיקים ושמנו אותם ברכב כדי שלא לבזבז זמן. יעל הורידה אותי במשרד והמשיכה למקום עבודתה. 'שמור כוחות, הולך להיות לנו לילה ארוך ביותר'. נפרדנו בנשיקה ארוכה ולוהטת. קבענו ב-1800.
בין כל הדברים שארזנו היו גם הצעצועים שיעל ואני אוהבים במיוחד, פרפר רוטט לדגדגן, טבעת זין רוטטת, פלאג חרוזים אנאלי, שוקולד גוף ואלכוהול טוב. ישבתי כל היום במשרד ובין פגישה לפגישה ישבתי ותכננתי כל שלב ושלב בערב שלפנינו ולימים שאחריו.
שש בערב הגיע, החושך כבר ירד וריח של גשם עמד באוויר. הפעם לא נצא מהחדר (בעצם, מי תכנן לצאת בכלל?). יעל מתקשרת, 'סליחה, אני מתעכבת עוד 20 ד' '. אני כבר חרמן כולי ובקושי מתאפק שלא לרוץ לשרותים ולטפל בעצמי. לא כדאי, זה רק יפגע בחוויה. 'בסדר, רק תדעי שאני מת כבר לעוף מפה' (ולזין לך ת'צורה).
כשיעל הגיעה לבסוף רצתי לאוטו, עלינו מיד על כביש החוף והיידה, צפונה. יעל נהגה. עברנו את נתניה והכביש נפתח, מכאן הנסיעה תהיה רגועה יותר. אני יושב ליד הנהגת החתיכה שלי, שיער חום גולש, עיניים חומות חכמות מביטות בי ובדרך, חזה בדיוק בגודל שאני אוהב, בגודל כף היד והתחת הכי יפה בעולם.
אני יושב ונשען מעט אחורה, משעין את הראש ומביט ימינה לעבר האורות המרצדים, כמעט נרדם מהיום העמוס, כשלאט לאט אני מרגיש יד מלטפת את ירכי השמאלית ומתחילה לעלות לכיוון הזין שלי. מלטפת מבעד למכנסיים והוא מתקשה וגודל אט-אט. 'רציתי לראות שלא שכחנו שום דבר בבית'.
'איך את יכולה לראות כך?' שאלתי.
'צודק, תראה לי!' שיחררה את החגורה שלי, פתחה את הכפתור ואת רוכסן המכנסים, שלחה יד אל מבעד לתחתונים שלי ושלפה משם את הזין שלי שכבר היה זקור כולו. 'שלום' קראה בשמחה, 'אני מתה להרגיש אותך בתוכי' אמרה תוך כדי ליטוף עדין. 'תכניס אותו פנימה, אני מבטיחה לו טיפול ראוי בתוך זמן קצר ביותר.
כעת כבר נסענו בכביש צדדי, בין המושבים המרוחקים. לפתע, באמצע שום מקום, פנתה יעל ימינה, נסעה עד שנעלמו אורות הכביש וסביבנו היו רק מטעים, עצרה את האוטו והסתובבה אליי, 'איפה הזין שלך? אני לא מפסיקה לפנטז עליו מהרגע שנכנסת לאוטו'.
'בדיוק באותו המקום שהשארת אותו' אמרתי, ושיחררתי אותו לאוויר. הוא היה רפוי שהרי הרבה זמן שלא קיבל יחס, אבל זה לא הפריע ליעל. היא תפסה אותו והחלה מוצצת אותו, נותנת לו לגדול בפיה מבלי להוציא אותו. אם היד היא ליטפה לי את האשכים ואת האזור שבינם לבין התחת, מלקקת את הזין עם הלשון עד שהזין הגיע לשיא גודלו.
'כאה אאי אואאת אואו!' אמרה. 'מה?'. 'ככה אני אוהבת אותו' אמרה כששיחררה לשניה את הזין מפיה.
יעל המשיכה למצוץ אותי ולאונן לי, היא לא נתנה לי להפסיק אותה. היא ליקקה מהבסיס ועד לכיפה, עוברת על כל חלק וחלק מהזין שלי ובבת אחת הכניסה את כולו אליה, היא תפסה אותו מתחת לביצים והידקה חזק, הרגשתי שעוד שנייה אני עלול לגמור, ואז היא הרפתה. 'זה היה להסביר לך כיצד הולך להראות הסופש. אתה עוד תגמור הלילה, אבל לא כאן. שב, עוד מעט נגיע ונשתולל'.
המחשבה עליה נתונה למרותי הדליקה אותי, אבל ישבתי בשקט, ממתין לתורי.
איך שהגענו לצימר הורתה לי יעל להכנס למקלחת ולהמתין לה מוכן על המיטה. כשיצאתי מהמקלחת הספיקה יעל לסדר את החדר, למזוג שתי כוסות יין אדום, להדליק נרות, לשים מוזיקה שאנחנו אוהבים ולעשות תערוכה מהצעצועים שלנו.
'אני רק שוטפת את עצמי ומיד באה אליך'
נשכבתי על המיטה ממתין לה בחוסר מעש ורק מאונן כדי שהזין שלי יעמוד דום לקראתה.
יעל יצאה מהמקלחת ערומה ו… מגולחת כולה, הגוף היפה ביותר בעולם ועכשיו בגרסא חלקה.
'אתה יודע מה הולך לקרות הלילה? להזכירך, הפסקתי לקחת גלולות והיום זה היום…'
המחשבה על זה שמכאן הולך לצאת לנו ילד הדליקה אותי עוד יותר . קראתי לה לבוא אליי והיא באה. היא נעמדה לידי מריחה כולה ריח של מקלחת ובושם. הזדקפתי כדי לנשק אותה לנסות ולמצוץ פטמה, אבל היא דחקה אותי למיטה, השכיבה אותי, התישבה עליי עם הגב לעברי ודחפה את הכוס המדהים שלה לפנים שלי.
התחלתי ללקק לה את הירכיים והיא מצידה מקמה את הכוס אל מול הלשון שלי והריח המדהים שלה חדר לי לאף, הטעם המדהים שלה התגלגל לי על הלשון שליקקה במרץ כל פיסה מהכוס המדהים הזה. ליקקתי את הדגדגן שלה ושאבתי אותו, החדרתי את הלשון לתוך ושמעתי אותה מתענגת. ליקקתי במעגלים, ליקקתי בקווים ישרים, שאבתי וחדרתי. עם כל תנועה של הלשון רעדה יעל וגנחה יותר ויותר. לפתע התישבה עליי בכבדות וכולה רועדת. 'וואו… אני חייבת עוד! אבל עוד מעט'.
יעל קמה ממני, הגישה לי את כוס היין ולקחה את השניה לעצמה 'לחיים'. 'לחיינו, לחיי העתיד שלנו והילדים שבדרך' הוספתי. רציתי כלכך לטעום אותה ולאכול אותה שלגמתי את היין בבת אחת. הוא היה מעולה, אבל לא מספיק, רציתי להרגיש את הכוס שלה, לטעום אותו וללקק אותו עוד.
יעל עדיין ישבה עם היין שלה, השענתי אותה אחורה ופישקתי את רגליה. הכוס המדהים שלה היה פרוש מולי. לקחתי את השוקולד וסימנתי מסלול ליקוק, מהברכיים, לירכיים, לבטן היפה שלה, לפטמות שאני כל כך אוהב ולקינוח – הכוס.
ליקקתי את כולה, מדי פעם עולה לתת לה נשיקה בטעם השוקולד. יעל הייתה דלוקה כולה. ליקקתי את כולה ולא השארתי זכר לשוקולד. הכוס שלה היה מבריק מבחוץ ומבפנים, יעל גמרה בפעם הראשונה בשעה שירדתי לה.
'עכשיו תורי' הכריזה. השכיבה אותי על המיטה ולקחה את השוקולד. לקחה על האצבע ודחפה אותה לפי.שאבתי את האצבע שלה וניקיתי אותה מהשוקולד. יעל לקחה עוד מהשוקולד ומרחה על הזין שלי, על האיזור שמתחת לאשכים ועל פי-הטבעת.
היא נשענה קדימה ותפסה את הזין שלי ובבת אחת בלעה את כולו. היא ירדה לי, היא תפסה לי את הזין וליקקה מבחוץ, ליקקה את האשכים ואת הדרך לתחת. לפתע הרגשתי תחושה חמימה בתחת, יעל חדרה עם הלשון שלה לתחת שלי. שיחררתי אנחה מופתעת מהתחושה החדשה ומהתענוג. יעל ליקקה את כל השוקולד.
היא הזדקפה, לקחה את ידה לפיה והרטיבה שתי אצבעות. היא החלה לעשות לי את התחת והתחושה רק הלכה והפכה נעימה. היא החלה חודרת לתחת שלי, ראשית עם אצבע אחת, מחכה שיתרחב מעט ואז עם אצבע נוספת, מזיינת לי את התחת. מצאתי את עצמי גונח באופן בלתי נשלט. יעל לקחה את הפלאג האנאלי, שימנה אותו שיחדור בקלות ודחפה לי אותו. תחושת הנאה עברה לי בכל הגוף. רציתי לזיין אותה וסימנתי לה להתישב על הזין שלי.
יעל התרוממה והתישבה על הזין שלי ובתנועה אחת העלימה את כולו בתוכה. היא הייתה רטובה ומחורמנת, בדיוק כמוני.
יעל רכבה עליי קדימה ואחורה, למעלה ולמטה, כיווצה את הכוס שלה והגבירה את התחושה על הזין. היא משכה אותי אליה, נתנה לי נשיקה והידקה אותי אל השדיים שלה, במקביל הפעילה לחץ על הזין. לפתע נעצרה. 'איפה טבעת הזין שלך?'
שלפתי אותה מהתערוכה, יעל ירדה ממני, ליקקה את מיציה מהזין שלי והלבישה אותי בטבעת הרוטטת. היא שבה והתישבה מבלי לזוז, הרטט של הויברטור עשה את העבודה. עינייה נעצמו מעונג בשעה שאורגזמה אדירה העבירה רעד בכל חלקי גופה.
הפכתי את יעל על גבה וחדרתי אליה. זיינתי אותה במהירות. יעל משכה את ברכיה אלה החזה שלה ואני המשכתי לזיין אותה. יעל גנחה ללא הרף. אני מזיין אותה ויעל תופסת לי את הזים כמעין טבעת שנייה.
הלחץ של היד, הויברטור והפלאג שתקוע לי בתחת הפעילו תחושות לא יאמנו של עונג. הרגשתי את הבייצים מתכווצות ושאני עומד לגמור עוד שנייה. גם יעל הרגישה את זה ותפסה אותי חזק עם הרגליים.
'אני רוצה את כל מה שיש לך שם' הסבירה לי.
גמרתי כמו שלא גמרתי מעולם. השפרצתי והשפרצתי עוד ועוד זרע. הזין שלי רטט מבלי הרף.
'אל תצא' בקשה יעל, 'נעים לי להרגיש אותך שם'.
נשארתי שוכב עליה מחובק ומותש, כתחושה אדירה של עונג מציפה את כך גופי. נשארתי כך עוד 10 ד', קמתי ונשכבתי על הגב לידה.
יעל מיד הפנתה את גבה אליי ודרשה חיבוק כפית. התחבקנו. נהנתי מאד להרגיש את חום הגוף שלה, את ריח השיער שלה, את השדיים שלה.
'אני אוהבת אותך' אמרה יעל ונרדמה.
'אני אוהב אותך' עניתי.
התעוררנו למחרת ליום חדש של זיונים.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »