להעשיר את הניסיון המיני


נכתב בתאריך: 24/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

תמיד הרגשתי שמשהו חסר לי בחיי המין. בעצם אלו היו שני דברים. בגיל 25 היו לי מעט מאוד פרטנריות שהייתי איתן, לעומת החברים שלי שכבר הספיקו לזיין עשרות בחורות. רציתי לנסות להכיר יותר בחורות, ולא רק בחורות ישראליות. והדבר השני הוא שהרגשתי שיחסי המין שלי היו מאוד שגרתיים. הבחורות שביליתי איתן לא ממש היו פרועות במיטה ולא עשינו דברים מיוחדים. מין אנאלי ממש היה מחוץ לתמונה. הרגשתי שאני רוצה להתנסות ביותר דברים.

הבנתי שבילוי בדירות דיסקרטיות בבאר שבע יכול להיות הפתרון. שם ניתן למצוא מבחר של בחורות, לא רק ישראליות וזוהי דרך קלה ומהירה להעשיר את הניסיון המיני שלי. ולא רק שאוכל לבלות עם יותר בחורות, גם אוכל לנסות יותר דברים.

אז כך קבעתי פגישה עם אחת הנערות. הסתכלתי באתר אינדקס וראיתי מבחר של נערות סקסיות. האמת שקצת היה קשה להחליט אם מי אני רוצה לבלות אבל בסוף מצאתי מישהי שמאוד אהבתי את החזה שלה. אה… וגם אף פעם לא יצא לי לבלות עם מישהי עם חזה ממש גדול, כך שגם זה היה יתרון. ולצד החזה היה לה גם ישבן מושלם. שאלתי את הבחורה מראש אם היא עושה מין אנאלי והיא אמרה לי שכן.

וכך הגעתי לפגישה בדירתה בשעה שקבענו. זו הייתה דירת המגורים שלה, כך שהכול היה דיסקרטי והחוויה הייתה נעימה ביותר. כאשר היא פתחה את הדלת ראיתי בדיוק את הבחורה שהופיעה בפרופיל. זו הייתה תיירת מרוסיה שדיברה אנגלית וכמה מילים בעברית. בסך הכל היה הייתה ממש נחמדה, אבל מה שעניין אותי יותר היה הגוף המושלם שלה. האמת שזו פעם ראשונה שזכיתי לבלות עם בחורה ברמה שכזו.
אני לא אכנס לפרטים של מה שעשינו על המיטה, וגם במקומות אחרים. אבל באמת עשינו את כל התנוחות, חלקן תנוחות שזו הפעם הראשונה שעשיתי אותן. וסוף סוף הגשמתי את החלום וזיינתי מישהי בתחת, וזה היה פשוט אלוהי. הרגשתי את החום ואת העצמה כפי שלא הרגשתי לעולם. האמת שבהתחלה הייתי קצת לחוץ מכל העניין, אך לאחר שהבנתי שזו חוויה כל כך נעימה, אין ספר שארצה לעשות זאת שוב בקרוב.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת […]

לקריאה »
למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »