להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס


נכתב בתאריך: 27/01/2024

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת ומזג האוויר החם, אין דרך טובה יותר להתקרר ולהשביע את השן המתוקה שלכם מאשר עם קונוס או של הגלידה הטובה ביותר בעיר. ולמזלנו, לוס אנג'לס היא גן עדן לאוהבי גלידה, המתגאה במגוון אפשרויות ייחודיות ומענגות. אחרי שסרקנו את העיר והתמכרנו לאינספור קונוסים, הנה הבחירות המובילות שלנו לגלידה הטובה ביותר בלוס אנג'לס.

סקופס – Scoops חבוי בשכונות התוססות של מזרח הוליווד והיילנד פארק, ומציע מגוון משתנה של טעמים יצירתיים ואקלקטיים. מקלאסיקות כמו פולי וניל ושוקולד ועד אפשרויות הרפתקניות יותר כמו שמן זית ודבש לבנדר, כל טעם עשוי מרכיבים מקומיים טבעיים בלבד. עם קהל עוקבים נאמן, תורים ארוכים הם דבר שבשגרה, אבל תסמכו עלינו, שווה לחכות. טיפ מקצוענים: נסו את גלידת הלחם החום לחוויה ייחודית וטעימה.

Salt & Straw  – במקור מפורטלנד, Salt & Straw הטביעה את חותמה בסצנת הגלידות בלוס אנג'לס עם הגלידות האורגניות, בעבודת יד ובאצווה הקטנה שלה. הטעמים כאן יצירתיים ובלתי צפויים, עשויים מרכיבים מקומיים. אי אפשר לטעות עם סרטי הקרמל הקלאסיים של מלח ים או עם טעמי מספוא בר כמו אשוח דאגלס ודבש פרחי בר. ואל תשכחו להוסיף את הסקופ שלכם עם גביע הוופל הביתי המפורסם שלהם.

McConnell's Fine Ice Creams – עם מיקומים בכל רחבי העיר, McConnell's Fine Ice Creams הוא שם דבר בלוס אנג'לס. הגלידות שלהם מיוצרות מאפס תוך שימוש במוצרי חלב הניזונים מעשב ומרכיבים איכותיים מתוצרת מקומית. טעמי הדגל שלהם, כמו קרם ועוגיות מלח ים וקפה טורקי, הם חובה לנסות, אבל אל תתעלמו מהטעמים העונתיים שלהם במהדורה מוגבלת. ולחברינו הטבעונים, הם מציעים גם מבחר אפשרויות ללא חלב. 

מילק – מילק אולי ידועים בכריכי גלידת המקרון המפורסמים שלהם, אבל הגלידה שלהם לבדה ראויה לשבח. הגלידות הביתיות והטבעיות שלהם מגיעות במגוון טעמים כמו תה ירוק, קרמל מלוח ודגני בוקר פירותיים עם חלוקי נחל. ואם אתם מרגישים מפנקים במיוחד, נסו את אחד המילקשייקים שלהם שמכינים עם הגלידה הטעימה שלהם.

Jeni's Splendid Ice – Creams אמנם טכנית לא בלוס אנג'לס, אבל Jeni's Splendid Ice Creams בסנטה מוניקה הסמוכה בהחלט שווה את הנסיעה הקצרה. הגלידות שלהם מיוצרות מרכיבים מלאים וחלב מפרות שניזונו מעשב, מה שהופך אותן לעשירות וקרמיות. טעמי הדגל שלהם, כמו פריכות ברמבלברי וחמאת בוטנים מלוחה עם נגיעות שוקולד, הם להיט בטוח, אבל הם מציעים גם טעמים עונתיים ייחודיים ומתחלפים.

הנה לכם – הבחירות המובילות שלנו לגלידה הטובה ביותר בלוס אנג'לס. עם טעמים הנעים בין קלאסי למוזר, יש משהו לכל אחד. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לפינוק מתוק, הקפידו לבדוק אחד (או את כל) המקומות האלה כדי לקבל כף גן עדן טהורה. סמכו עלינו, בלוטות הטעם שלכם יודו לכם.

ואם בא לך משהו מתוק, סוג של ממתק למבוגרים בלבד – נראה שאתה מחפש נערות ליווי בהרצליה.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »
סם אונס

סם אונס

סמי אונס הם חומרים המשמשים כדי לנטרל אדם, מה שהופך אותו ללא מסוגל להתנגד לתוקף או לזכור את פרטי התקיפה. […]

לקריאה »