לרפא בעיות זיקפה וכיצד הטיפולים של היום משפרים את הבריאות המינית


נכתב בתאריך: 02/11/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב רפואי המשפיע על כ -18 מיליון גברים בארצות הברית ומשפיע עוד יותר ברחבי העולם. ED מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין מספקים. למרות ED יכול לקרות בכל גיל, זה הופך להיות נפוץ יותר עם העלייה בגיל.

למרות ED הוא די נפוץ, זה עדיין קשה עבור גברים רבים לדון. בגלל זה, גברים רבים סובלים בשקט, אשר יכול להיות השפעות ארוכות טווח על חיי המין שלהם ואת הרווחה הכללית. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים זמינים לאלה הסובלים מ- ED.

שלושת הטיפולים הנפוצים ביותר עבור ED הם תרופות, מכשירים מכניים, ופסיכותרפיה. תרופות, כגון ויאגרה, הוא לעתים קרובות prescribed הראשון. אבל גברים רבים דיווחו על הצלחה בשימוש במכשירים מכניים, כגון משאבות פין או זריקות הפין. מכשירים אלה פועלים על ידי הגברת זרימת הדם לפין באמצעות שאיבת ואקום או תמיסה מוזרקת בהתאמה.

אפשרות נוספת הזמינה היא פסיכותרפיה. למרות שזה לא "תרופה" עבור ED, זה יכול לעזור לגברים לגלות כיצד הרגשות שלהם ואת העמדות יכול להשפיע על הביצועים המיניים שלהם. גברים רבים דיווחו על הצלחה רבה בשימוש בטכניקה זו כדי לשלוט ב- ED שלהם.

ניתוח הוא אפשרות נוספת זמינה עבור ED. זה נתפס לעתים קרובות כמוצא אחרון והוא שמור בדרך כלל לאלה עם ED חמור. לרוב, מדובר בהחדרת שתלים או תותבות לפין המאפשרים זקפה.

למרות ED יכול להיות מצב קשה ומתסכל, חשוב לציין כי כיום ישנם מספר טיפולים זמינים. חשוב לדון בכל ED עם רופא כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר עבור אדם. בעזרת טיפולים וטיפולים מודרניים, גברים הסובלים מ- ED יכולים להחזיר לעצמם את השליטה על המיניות שלהם ולהבטיח שהם חיים חיי מין בריאים ומהנים.
פורטל מומלץ-https://hoescort.com/

לסיכום, אם גברים מוכנים לדון ב- ED שלהם עם איש מקצוע בתחום הבריאות, אין סיבה שהם לא יוכלו למצוא תרופה יעילה ולחזור לחיות חיי מין מספקים. בעזרת טיפולים וטיפולים מודרניים, גברים יכולים לקחת בחזרה את השליטה על המיניות שלהם ולהבטיח שהם חיים חיי מין בריאים ומהנים.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »