מתי כדאי לבלות עם נערות ליווי?


נכתב בתאריך: 19/08/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

האמת שהשאלה מתי כדאי לבלות עם נערות ליווי לא שונה מהשאלה מתי כדאי לזיין? הרי עושים את זה מתי שמתחשק וזה תמיד כדאי. אבל בכל זאת ישנן נסיבות שונות בהן בילוי בדירות דיסקרטיות בחיפה, קריות והצפון יכול להיות פתרון טוב.

מסיבות רווקים ומסיבות גיוס

צעירים רבים נעזרים בשירותיהן של נערות ליווי כאשר הם חוגגים מסיבות רווקים או מסיבות גיוס. לפעמים החברה מזמינים נערה עבור זה שהחגיגה היא עבורו, ולפעמים כולם חוגגים ביחד. זה אולי נשמע בנאלי, אבל תכלס זה מה שתופס.
כאשר גבר מתגייס הוא נמצא בתקופה הכי חרמנית בחיים שלו. בוודאי יהיו לו זיונים בצבא, אבל הוא עשוי למצוא את עצמו עושה מעבר חד מחופשת קיץ מלאה זיונים, למסגרת צבאית קשוחה שבה הוא עלול לקבל ריתוק רק בגלל מחשבות על משקית ת“ש כוסית. בילוי עם נערות ליווי מאפשר לגבר לקבל פינוק אינטנסיבי רגע לפני שהוא מתחייב למסגרת הצבאית. הוא גם מרגיע מאוד, וזה מסייע להתמודד עם הלחצים של הגיוס.

וגם כאשר גבר מתמסר לחיי הנישואין, כדאי לחגוג עם נערת ליווי לפני החתונה. הגבר היה רגיל תמיד להיות רווק ולבלות עם נשים שונות, אבל עכשיו זו תקופה שתפסה אותו מישהי מיוחדת ואיתה הוא רוצה להתחתן. אבל בשביל שלא יחשוב שהחמיץ משהו, לילה אחרון עם נערת ליווי יסדר לו את הראש.

ימי הולדת

יש אנשים שאוהבים לחגוג את מסיבת יום ההולדת שלהם בגדול. הם עושים מזה הפקה שלמה עם הרבה רעש וצלצולים. ולעומת זאת יש את האנשים שאומרים יום ההולדת זה בשבילי, הזדמנות לעשות משהו למען עצמי. לכל אחד יש את התחביבים שלו והדברים שעושים לנפש שלו טוב. אבל זיונים זה משהו שמשותף לכל הגברים וכל אחד יכול ליהנות מזה.

לכן כאשר גבר רוצה לארגן לעצמו מסיבת יום הולדת, בלי יותר מידי רעש וארגונים, אלא חגיגה שהיא רק עבור עצמו – בילוי עם נערות ליווי יכול להיות הפתרון הטוב ביותר. זה באמת משהו שיגרום לו להרגיש טוב עם עצמו. ואם יש לכם חבר מהשקטים הללו שלא אוהב מסיבות המוניות, תוכלו לתת לו את המתנה הזו.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת […]

לקריאה »
למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »