נערות ליווי תורמות לחברה בטוחה יותר


נכתב בתאריך: 22/08/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

כחברה, אנו מייחסים ערך רב לחופש וסיפוק מיני, ועבור גברים רבים בישראל, שירותי ליווי הם דרך להשיג מטרות אלו ללא בושה וללא שום בעיה.

עובדות מין ונערות ליווי מספקות שירות רב ערך לאוכלוסיית הגברים בישראל, ומאפשרות להן לחקור את תשוקותיהן המיניות מבלי להרגיש ששופטים אותן או לועגים להן. שירות זה ממלא צורך גדול בחברה הישראלית; נתן בכור, עיתונאי ישראלי, מעריך כי ישנם עשרות אלפי גברים בישראל שאינם מרוצים מהקשר המיני שלהם עם בת זוגם ולכן מחפשים שירותי זנות או לחיות את תשוקותיהם עם נערת ליווי.

נערות ליווי תורמות לחברה בטוחה יותר

גם לנוכחותן של זונות ונערות ליווי בישראל יש השפעה חיובית על נושא האלימות והאונס הגברי. מחקרים שנערכו על ידי הכנסת ומכון אונסק"ו ללמידה לאורך החיים הראו כי גברים בישראל הניגשים לשירותיהן של עובדות מין נוטים פחות לבצע מעשי אלימות או אונס מאשר גברים שאינם עושים זאת. הסיבה לכך היא שהם מסוגלים לגשת למרחב חוקי ובטוח כדי לספק את תשוקותיהם המיניות ללא חשש משיפוט או השלכות.

לכן, נוכחותם של עובדי מין ושירותי ליווי בישראל אינה רק מועילה לציבור, היא הכרחית לבריאותה הכללית ולבטיחותה של האוכלוסייה. לא רק שהן מספקות שירות בעל ערך לקהילה, הן גם ממלאות תפקיד מרכזי בהפחתת הנטיות הגבריות לאלימות ולאונס בישראל. בזכות נערות ליווי הגברים של ישראל הם יותר רגועים, ואנו רואים עדויות להפחתת אלימות גם במקומות אחרים בעולם. 

אם תרצו לבלות עם נערות ליווי, בחרו בסוכנות אמינה. בסך הכל זו חוויה נעימה מאוד, יש נערות מכל העולם והן מתייחסות מאוד יפה לגברים. ובהזדמנות זו נזכיר כי חובתכם להתייחס אליהן בכבוד!  אם תרצו למצוא שירות טוב, תוכלו לנסות כאן https://www.israelekpo.com

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת […]

לקריאה »
למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »