סופשבוע באילת עם העובדים


נכתב בתאריך: 27/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

אצלנו בחברה מאוד מקפידים על גיבוש ואירועים חברתיים, ומשתדלים לפחות פעם בחודשיים לעשות איזו פעילות משותפת של העובדים. אנחנו בסך הכל כ-50 עובדים בחברה אז האירועים האלה באמת מאפשרים להכיר גם את אלה שלא יוצא לך לפעול מולם ביומיום. יצא לנו לעשות פיקניק בחורשה, ועל האש בים, ולשחק באולינג, וללכת למופעי סטנדאפ והצגות, ופעם בשנה אנחנו יוצאים כל העובדים לסופשבוע, ללא בני זוג, כדי שלא יהיה מצב שכל אחד יהיה תקוע יותר עם בן הזוג שלו ופחות עם שאר החבר'ה מהעבודה.

בפעם האחרונה נסענו כולם לסופשבוע באילת. בערב הלכנו לאחד הדאנס ברים, לשתות ולרקוד. בכניסה קיבלנו כל אחד כמה תלושים של וודקה רד בול, ואמרו לנו שאם נרצה עוד, פשוט שנבקש.

שתינו ורקדנו, ועוד שתינו ועוד רקדנו, ובשלב מסוים קלטתי שרותם, מנהלת החשבונות, מסתכלת עליי במבט נוגה. לא ידעתי מה המצב המשפחתי שלה, אבל ידעתי שהיא בת כמעט 40, ובגלל שהייתה רזה ונמוכה עם שיער בהיר, חלק וארוך, לא נראתה בת 40 בכלל, אפילו לא 30.

החלטתי לבדוק את השטח, לקחתי מאיציק, סמנכ"ל השיווק 2 תלושי שתייה נוספים, הבאתי לרותם אחד ועשינו לחיים. בשביל רותם זה היה מספיק, כדי שהיא תחשוב שהיא חשפנית ואני העמוד, והתחילה עם תרגילי גמישות מרתקים שלא היו מביישים גם נערות ליווי או נערת גומי, ולאט לאט התחלנו להתרחק משאר העובדים והמשכנו לרקוד בין זרים.

רותם הייתה טיזרית בטירוף ולא הייתי מתפלא אם הייתי מגלה שבעברה היא היית איזה חשפנית או נערת ליווי או משהו בסגנון. היא הייתה נצמדת אליי, מקרבת את השפתיים שלה אליי כאילו לנשק, ואז שנייה לפני שהשפתיים שלנו נפגשות היא מסתובבת ומתחככת עם הטוסיק המוצק שלה על איזור החלציים שלי, ושוב מסתובבת. אחרי אין לי מושג כמה זמן, היא לחשה לי באוזן ספק מבקשת ספק פוקדת – בוא, אני חרמנית!

הלכנו לכיוון השירותים, אבל היה שם צפוף מדי והומה מדי. בוא נחזור למלון, היא אמרה ולא חיכתה לתשובה. יצאנו החוצה, עצרנו מונית וחזרנו למלון. כשהגענו למלון שאלתי אותה אם אצלי או אצלה, היא חייכה ואמרה שלא מתאים לה שיתחילו סיפורים אם מישהו יראה אחד מאיתנו יוצא מהחדר של השני, אז נלך לשירותים של הנכים שליד חדר האוכל.

נכנסנו לשירותים של הנכים, שהיו נקיים והרבה יותר נעימים מהשירותים של הדאנס בר זה בטוח. ניסיתי להתקרב עם השפתיים שלי לנשק אותה, אבל היא לא בזבזה שנייה. היא פתחה לי את המכנסיים והורידה לי קצת את התחתון, נעמדה על הברכיים שלה והתחילה למצוץ לי כאילו חייה תלויים בה. היא כנראה לא הבינה את רמת החרמנות שלי, והיא הספיקה רק להגיד "רק אל תג…" לפני שהבאתי לה שפריץ של זרע חם לתוך הפה, בכמות כזו שהיא אפילו לא הצליחה להשתלט עליה וזה התחיל לנזול לה מהפה החוצה. "בן זונה" היא סיננה בפה מלא וירקה את הכל בכיור. "אני שונאת את הטעם של זה".

"סיימנו פה, מותק" היא אמרה ורמזה לי להתלבש.

"מה איתך?" שאלתי.

"בשבילי למצוץ זה מספיק, זה כל כך מגרה אותי שאני גומרת מזה" ענתה.

"את ממש חלומו של כל גבר" אמרתי בחיוך.

"בעלי לא חושב ככה", ענתה.

"מה???? את נשואה??? אז, למה לא אמרת??"

"אתה לא חייב לדעת הכל. מה שאתה יודע זה מספיק".

לא חשבתי ככה והרגשתי איפשהו מרומה. שנייה לפני שיצאנו מתא השירותים היא הסתכלה עליי, חייכה ולחשה לי באוזן "אתה ביאסת לי את הגמירה. רציתי שתגמור לי על הפנים, אבל במקום זה גמרת לי בפה. מחר אתה תתקן את מה שעשית"

"אני לא מתעסק עם נשואות, ועכשיו כשאני יודע שאת נשואה, אז אין מצב!" אמרתי.

אז אמרתי.

החזרתי לה את החוב עוד פעמיים נוספות במהלך הסופשבוע, עם ריבית.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »