ספיישל חנוכה – לשחק עם שעווה חמה


נכתב בתאריך: 02/12/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

בואו נתחיל באזהרה חשובה – אנו הולכים לדבר על משחקי שעווה חמה. צורת גירוי מיוחדת שכדאי להכיר. חנוכה גורם לנו לחשוב על נרות ועל שעווה, אך אל תטעו – אין מדובר בנרות חנוכה. שעווה לסקס מתבצעת עם שעווה מיוחדת שנועדה למטרה זו. שעווה רגילה של נרות היא חמה מידי ועלולה לגרום לכוויות שאין בהן שום תחושה של הנאה.

משחקים עם שעווה חמה הם מהתחום של משחקי טמפרטורה. זוהי צורת גירוי שגנבנו מקהילת ה BDSM, אך היום היא נכנסה למיין סטרים, וטוב שכך. ודרך אגב, גם קור הוא צורה של משחקי טמפרטורה; גם משחק עם קוביות קרח יכול להיות מעניין.

יש אנשים שבכלל לא חושבים על משחקי שעווה, הם חושבים שזוהי פעילות בלעדית לכל מיני פטישיסטים. אבל חבל שכך, אתם לא צריכים אישור מאגודת ה BDSM בשביל לחקור את המיניות ולהתנסות בדברים חדשים. והכי גרוע שיכול להיות, זה שאל ממש תאהבו את זה.

להצטייד בנרות

אז כבר בהתחלה הבהרנו במה לא להשתמש. עכשיו השאלה היא במה כן להשתמש. לשם כך עליכם לגשת לחנות הסקס ולהצטייד בנרות המיועדים למטרה זו. אל תתביישו לשאול בחנות, הם יודעים למה הכוונה. נרות אלו עשויים משעווה הנמסה בטמפרטורה נמוכה. ניתן להדליק אותם כאשר אתם נכנסים למיטה ולהתחיל את המשחק המקדים. בינתיים תנו לנר לבעור לפחות 15 דקות. ואז ניתן לכבות אותו ולתת לו להתקרר. כאשר יתקרר מעט הוא עדיין יישאר נוזלי, וזהו המצב המתאים להשתמש בו. נסו עם טיפה אחת קודם על מנת להיות בטוחים.

כלל זהירות נוסף הוא לא לטפטף את השעווה על אזורים רגישים! הימנעו מטפטוף שעווה על עור הפנים שהוא דק ועדיין וכמובן שלא על אברי המין. מומלץ גם להתרחק מהשיער מכיוון שקשה אחר כך לנקות.

ודרך אגב, ישנן נערות ליווי המתעסקות בנישות שכאלו, לפעמים אפשר למצוא בדירות דיסקרטיות בתל אביב, נערות שיכולות ”להתעלל“ בכם קצת עם שעווה. זה יכול להיות מתאים למתחילים.
אז יאללה, הימים הקרים של חנוכה הם באמת זמן מתאים לבילויים מסוג זה.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת […]

לקריאה »
למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »