פורנו: המהפכה שעברנו


נכתב בתאריך: 28/08/2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

פורנוגרפיה, או פורנו בקיצור, היא אחת הצורות הנפוצות ביותר של בידור חזותי. למרות שזה יכול ללבוש צורות שונות, הנושא הבסיסי של פורנו הוא פעילות מינית. בצורותיה השונות, היא הפכה לדרך לחקור, לבטא ולהתנסות הן בחיי המין של האדם והן במעשי הנאה אחרים.

הופעתו של האינטרנט חוללה מהפכה באופן צריכת הפורנוגרפיה, מכיוון שהיא כיום נגישה הרבה יותר מאי פעם עם חיבורי אינטרנט וסמארטפונים מהירים יותר. אתרים שונים המציעים פורנו בחינם מספקים כמויות אינסופיות לכאורה של אפשרויות לבחירה. כל דבר, החל מפורנו קלאסי ועד פטישים זרים הפך זמין בלחיצה פשוטה, והמשתמש יכול אפילו להתאים אישית את התוכן כך שיתאים טוב יותר לצרכיו.

עם מהפכת האינטרנט הגיע שוק חדש לגמרי של פורנו להמונים. אנשים הפכו להיות מוסמכים ליצור ולהפיץ תוכן משלהם ויכולים להרוויח כסף מפלטפורמות כמו Onlyfans. מפיקים מבוססים עשויים לאבד קיטור ככל שיותר חובבנים נכנסים למאבק, מה שהופך את הפורנו לנגיש מתמיד.

יתר על כן, מגוון התוכן גדל מאוד, מז'אנרים גדולים של פורנו מיינסטרים כמו אנאלי, בין-גזעי, מילף וסקס קבוצתי, לז'אנרים נישתיים לא קונבנציונליים יותר כמו BDSM, הריון, פרוותי וקוספליי. פורנו הפך לתעשייה ענקית, אפילו נכנס לתחומים כמו מציאות מדומה ומציאות רבודה, והם בהחלט לא עוצרים שם.

לבסוף, תעשיית הפורנו היא עסק של מיליארדי דולרים ברחבי העולם. בארה"ב לבדה, התעשייה מייצרת הכנסות של מעל 13 מיליארד דולר מדי שנה. המהפכה הדיגיטלית אפשרה לתעשייה להתחבר לשוק העולמי, ולהגיע לצרכנים בכל פינה בעולם. לכן אין זה מפתיע שהתעשייה נחשבת בעיני רבים לאחת מתעשיות הבידור המשפיעות והרווחיות ביותר שיש.

גברים אוהבים מאוד פורנו. הם צופים בפורנו כאשר הם משועממים. הם צופים בפורנו כאשר הם רוצים לאונן, וגם כאשר הם רוצים לזיין. פורנו משפיע במידה רבה על הביקוש לנערות ליווי. לעתים גברים מחפשים אחר פונרנו, ובמהלך חיפושי הסקס באינטרנט הם נחשפים לאתרי ליווי, כמו למשל https://www.freegirlfriendspassport.com/ . ואז, כאשר הם חרמנים ורואים את הנערות הזמינות הם פונים לשירותיהן. ולא רק שהפורנו מגביר את הביקוש לנערות ליווי, הוא גם פותח את הדברים לאקטים חדשים. 

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

להתפנק עם התענוגות הכי קרמיים: הגלידה הכי טובה בלוס אנג'לס

הקיץ בלוס אנג'לס דורש דבר אחד – כף מדידה (או שתיים, או שלוש) של גלידה טעימה וקרמית. עם השמש הקופחת […]

לקריאה »
למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

למה תל אביב היא העיר עבור הרווקים

יש סיבה לכך שרווקים ורווקות נוהרים לתל אביב – עיר תוססת ואנרגטית על חוף הים התיכון עם הרבה דברים לעשות […]

לקריאה »
מדריך המתנות לגבר

מדריך המתנות לגבר

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לקנות את הגברים המיוחדים בחיינו. בין אם אתה מתנה לאירוע מיוחד, או רק […]

לקריאה »