שלגיה ושבעת הגמדים


נכתב בתאריך: 27/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

שילגיה היתה כוסית. יש האומרים כוסית על. בהירה, גבוהה, בלונדינית (אמיתית), שפתי מוצצת אדומות כורד, חזה בינוני עומד עם פטמות ורודות, ורגליים ארוכות ללא סוף.

מגיל צעיר מאד גילתה את חדוות המין, ואת השפעת יופיה על המין הגברי, וסקרנותה הביאה אותה להתנסויות אין קץ.

אבל עם התנסויות לא קונים במכולת, והיא מהר מאד מצאה עצמה עושה משמרות בתקתוקייה מקומית.

 

המלך שגר בארמון לא רחוק (15 דקות רכיבה על סוס, לא כולל זמן חנייה), קלט את פוטנציאל ה GFE שבה כבר מהמפגש הראשון באחת התקתוקיות בה שלגיה עבדה.

נכון, בתפריט שלה לא תמיד היה אנאלי, גם רימינג לא תמיד בה לה ואפילו לבלוע לכל אחד לא היתה מוכנה, אבל נראה שהיא נהנית מעבודתה, תמיד עם אנרגיה גם לאחר 10 לקוחות ביום. והקונטרות שנתנה בדוגי היו קטלניות …

המלך נדלק עליה, ועל האופן בה היא רכבה עליו, והוא חזר אליה מספר פעמים, עד שהציע לה הצעה שלא יכלה לסרב לה. תמיכה קבועה. מזה חודשים פרסם המלך הודעה בסקסלייט על חיפוש בחורה, המתאימה לזרג המלכותי.

הוא הפך להיות הספונסר שלה. דאג לה לחדר בארמון, ארוחות ומתנות, והיא דאגה לחמם את יצועו כל אימת שאישתו לא עשתה זאת.

אישתו המלכה היתה למעשה אישתו השניה – MILF שווה, שחרחורת רשעית (חשפנית לשעבר בבייבי דולס), שלכדה אותו ברישתה (ובאזיקיה) אבל לעיתים קרובות היתה עסוקה בעצמה ודיי ייבשה אותו. ועוד אחרי שהשקיע בה הון בניתוחים פלסטיים, והיתה מצויידת בחזה מסולקן לתפארת.

גם כאשר המלכה ניאותה לארח את המלך בחדרה, עשתה לו טובה שהזדיינה איתו, סירבה להתקלח איתו, המציצות שלה היו חלשות, הזיון בנאלי וללא אנאלי, וכל פעם היא ביאסה אותו כשרכבה עליו ואחרי 5 דקות אמרה לו "אתה גומר, מאמי …?"

המלך דאג להעלים את עברה של שילגיה מעל גבי הנט, והיה מאושר מזיוניו הפראיים איתה. הוא היה מתגנב לחדרה והם היו מזדיינים כמו שפנים.

לעיתים היה גורר איתו לחדר איזו חדרנית מיוחמת או סייס כדי לעשות שלישיות מענגות.

החיים נראו וורודים כפו פטמותיה של שלגיה.

מידי יום המלכה נהגה לשוטט בנט, ובפורום בשם בדוי (שאומת כמובן ע"י ההנהלה), לודא שהיא מוערצת על ידי כל. לקרוא את הסקרים עליה, לראות איך תמונותיה מורדות מהנט, ומכתבי גברים והודעות פרטיות מרחבי הממלכה זורמים אליה, ומתארים איך גברי הממלכה עושים ביד רק מהמחשבות עליה.

 

באחד הלילות המלכה חיפשה את המלך ושמה לב כי המחשב שלו נשאר פתוח על פרסום של אחת מהבחורות הפרטיות הפופולריות בסקסלייט.

"הנוכל הזה בוגד בי עם פרטית !?" היא חרקה שיניה כשנזכרה בתירוצי המלך שטען כי הוא במשתה אצל חברים. למעשה היה באורגיה שאורגנה ע"י אנטוניו. היא החליטה להצמיד לסוס שלו GPS, ואז עקבה אחריו וראתה שהוא עובר ממועדון חשפניות, לפרטית, ואז עוד חוזר ומרביע את הפריחה הבלונדינית שלו שילגיה , שטרחה ללא בושה לזייף אורגזמות בקולי קולות. חמתה בערה בה. היא נשבעה לנקום גם בו וגם בה.

יומיים לאחר הגילוי ועוד היא מתכננת את נקמתה בשלגיה ובמלך, נתקלה המלכה במסדרונות, בצייד המלכותי. גבר חסון ואנרגטי שמעלליו המיניים יצאו למרחוק.

היא הייתה מודעת לשמועות על כך שהוא זיין את כל המשרתות והחדרניות בארמון, הכיר את כל התקתוקיות והפרטיות, ושמו הלך למרחוק. רב שגל. בחדרי חדרים הוא נקרא ה"טוחן" (יש כבוד … הערת המחבר).

המלכה אף קראה בשקיקה את מעלליו בפורום, והחליטה שהיא לא מתאפקת יותר, ובאותו לילה, הוא נקרא לחדרה, והיא נקרעה מחדירתו (וסומנה ב-וי כמובן).

אחרי מספר אקטים (ראשון באנאלי, שני זיון פראי מסיונרי+דוגי וגמירה בפה). המלכה היתה בטוחה כי החלק ראשון בנקמתה יושלם לאחר שהמלך יקרא את הדיווח של הצייד בפורום המהלל את יופיה, וביצועיה.

 

בעת משתה שערך המלך, נתקלה שילגיה היפה בזוג חברים שעשתה באחת התקתוקיות שעבדה בעברה. כטוב ליבם ביין, איימו שיעלו את סיפורה בפורום לעיני כל. מכיוון שחששה שהמלך יסיר תמיכתו בה, שילגיה התחננה והפצירה שלא יחשפו אותה, אבל ללא הועיל. האיום נשאר בעינו. בסופו של דבר הם סגרו על חדירה כפולה וגרון עמוק באחד מחדרי הארמון הנטושים.

שילגיה עשתה כל שביכולתה לרצותם,והעניקה להם מציצות רטובות ועמוקות, חדירה כפולה ושיתפה פעולה עם כל גחמותיהם.

אבל הרשעים גמרו על פניה, הכתימו את שימלתה (נרכשה כמשומשת מסינדרלה), ועוד גמרו על שיערה המוקפד (וידוע שהדבר הכי גרוע לאישה זה שיגמרו על שיערה … במיוחד אם עשתה פן לפני).

כועסת על הנזק שגרמו לפריזורה שלה, הטיחה בהם מילים קשות, ואיימה שתלשין עליהם למלך, וסירבה להם לסיבוב שני.

והם מצידם טענו שהובטח להם אקטים ללא הגבלה. שילגיה הרימה להם אצבע משולשת, וביישה את הראשון כשאמרה לו בעיניים יורות ברקים שהיא זוכרת שחברו אוהב סטרפאון בתחת ושהוא מדמיין שחברו מזיין אותו.

טרקה את הדלת והלכה.

למחרת התנוסס סיפורה באתר סקסלייט היא מצאה עצמה ללא ספונסר, ללא זין, אבל עם פרסום מרקיע שחקים על מעלליה. שילגיה הועזבה את הארמון עוד באותו יום.

 

בבוקר המלכה התעוררה עם השאלה הקבועה שלה – "מי השווה מכל השרלילות". אבל המציאות הקשה טפחה על פניה והיא הוכתה בשוק לראות כי לא רק שהושפלה בכך שכולם בממלכה ידעו ששילגיה והמלך הזדיינו ועוד בביתה, אלא שעקב הפרסום על ביצועי שלגיה, הפופולריות של שלגיה הרקיעה שחקים, והשאירה לה אבק. הקפצותיה את הפוסט שלה נחסמו ביד קשה על ידי הנהלת הפורום.

זה היה הרגע שהחליטה כי הגיעה הזמן לנקום.

 

שוב נקרא הצייד המלכותי האמיץ אל חדר המלכה והמשימה שהוטלה עליו, היתה לחסל את שילגיה. אחרי שהמלכה העניקה לו מחסדיה (שוב ושוב). הצייד המלכותי הביט בתמונות המחרמנות של שילגיה המהממת (תמונות דומות … לא אמיתיות כמובן), והחליט בליבו שאין מצב שהוא מחסל את הדבר היפה הזה בלי זיון.

 

הצייד דלק אחר שלגיה שברחה אל היער עם תיק קטן עם דברים הכרחיים בלבד (פוקט רוקט + בטריות להחלפה, שמני סיכה, סטרפאון, כמה תלבושות, אזיקים, וכמה קופסאות של קונדומים בטעמים שונים. בסיסי ביותר לבחורה מנוסה במנוסה.

במרוצתה נפלה מעל שורש עץ בולט, ונחתה על האדמה הקשה.

היא התישבה, מתנשפת, חזה הדחוס בפושאפ עולה ויורד מהמאמץ שבריצה. עדיין בהלם מהנפילה. שריטה עמוקה בקרסולה ועלים בשערה.

היא הסתכלה סביב והחלה לבכות על מר גורלה.

במקום לטבול באמבט קצף ריחני בארמון עם זין מלכותי באחוריה, היא כאן ביער החשוך, לבד . רודפים אחריה ורוצים לחסלה.

היא הביטה על אור הירח הכסוף ומררה בבכי, עת נכנס לטווח ראייתה הצייד המלכותי.

מבוהלת ניסתה לזחול הרחק ממנו, חצאיתה המלוכלכת מופשלת אל על חושפת ירכיים חטובות וחלקות. הצייד חסם את דרכה.

הוא הרים את סנטרה בידו. עיניה הדומעות היו מלאות פחד.

"בבקשה אל תהרוג אותי, הצייד המלכותי. אעשה כל מה שתרצה" אמרה שלגיה בקול רועד וחיבקה את רגליו.

הצייד עשה עצמו חוכך בדעתו, נשען על הסייף שלו, ואז הביט בה ואמר "אולי נגיע לאיזו הבנה".

הוא שוב הביט בשמלתה המופשלת, ובפטמותיה הדוקרות את הבד. עקצוצי חרמנות התחילו לפשוט בגופו.

"אתה תחוס על חיי, למרות שקיבלת פקודה מהמלכה הרשעית ?!" שאלה בתדהמה.

"אני מבטיחה שזה יהיה כדאי לך".

עיניה הצטמצמו והמבט המופתע שלה התחלף במבט מסוג אחר לגמרי. מבט חרמני ומפתה. ידה נשלחה אל בין רגליה והיא החלה ללטף את עצמה.

עכשיו הרגיש הצייד המלכותי את אברו מזדקף, ולבקשתה נשא את שלגיה אל פלג מים סמוך. "אני צריכה להתקלח לפני … הגיינה אישית מאד חשובה, ואני תמיד הקפדתי על זה" הסבירה שלגיה.

הצייד לא המתין והצטרף אליה, עוטף אותה מאחורה, הסייף שלו מושחל בין רגליה. היא הצמידה רגליה מגבירה את החיכוך, ושולחת בו חיוך מתגרה.

מציצה הובילה לירידה, והצייד שקע במלאת קודש של נתינה ובעילה עד אור הבוקר. שילגיה העניקה לו את כל מה שרצה. הקצפות, כל תנוחה וזווית שרצה, אפילו אנאלי מהודק, והוא סיים בגמירת פלחי ישבן מלוקסרת (הזכויות שמורות ללקסר – המערכת)

הצייד קרע חלק משמלתה של שילגיה לאות הוכחה כי חוסלה והמשיך בדרכו חזרה לארמון (לא לפני שסימן גם אותה ב-וי ).

 

שילגיה ששקלה שינוי שמה לשיגלוה, נכנסה עמוק אל תוך היער בחפשה אחר מזון ומגורים, ואם אפשר גם איזה זיון טוב.

בדרכה ביער שמעה לפתע קולות. היא עצרה בחשש והקשיבה. קול שירה ענוג עלה מאחורי שיח פטל עבות. היא סבבה את השיח וראתה בחורה.

הבחורה לבשה שכמית אדומה עם כובע שכסה את ראשה. השכמיה הסתיימה גבוה מעל ברכיה. בקצה הרגליים הארוכות היו זוג מגפיים אדומות גם כן.

הבחורה שהיתה כוסית לא פחות משילגיה נשאה סל פירות קטן.

בגב השכמיה היה כתוב: כיפה אדומה, קורס שרלילות, מחזור ז.

 

שלגיה גירדה את ראשה. היא היתה מוכרת לה מאד. אולי עבדו ביחד באחת התקתוקיות, או עשתה אותה מתי שהוא, או אולי השתתפה באחת האורגיות שארגן אנטוניו.

משכה בכתפיה והמשיכה.

 

לפתע התגלו לה בקתות. אחת גדולה ולא מעט קטנות. מהבקתה הגדולה עלה ריח מפתה, ולמרות הכניסה המאד לא דיסקרטית של הבקתה (ושלט קטן המודיע כי בקתות הצימר הקטנות בתפושה מלאה), החליטה להכנס.

שילגיה פתחה את הדלת והציצה.

"הלו" . אין תשובה.

"יש כאן מישהוא?" . שוב אין תשובה. נכנסה.

המקום היה מושקע בטירוף לעומת החזות החיצונית העלובה.

 

טלוויזיות פלזמה ענקיות הקרינו סרטי פורנו שונים, אורות אדומים וצהובים רכים עיטרו את תקרות החדר.

מערכת סטריאו משובחת נגנה את "you can leave your hat on" של קוקר.

עמוד חשפנות עמד בצד השמאלי של החדר הגדול. בקיר אחר היו חבלים, שורת דילדואים, חומרי סיכה, ויברטורים, חבלי קשירה, אזיקים, ושוטים.

בהמשך ניתן היה לראות חדרים קטנים, מיטות עם כיסויי סאטן שחור ובורדו, מיטת עיסויי, ובסוף המסדרון חדר אמבטיה מפואר עם ג'קוזי ל 8 איש.

 

"פפשששש" סיננה שילגיה. "נראה לי שהגעתי הביתה".

החליטה לעשות מקלחת ולפנק עצמה בשמנים ארומתיים.

כשיצאה מהאמבטיה מבושמת ועטופה במגבת, הדלת נפתחה ואל הבקתה-בורדלו נכנסו 7 גמדים.

הם ראו אותה וקפאו במקומם.

שלגיה הידקה את המגבת שעטפה אותה, פסעה קדימה חוככת בדעתה מהי הגישה המתאימה כדי להסביר לגמדים שהתפרשו סביבה נועצים מבטים סקרניים.

אחד הגמדים בעל מצנפת כחולה קרב אליה, התישב על כסא, בחן אותה ואמר בשקט "אחותי, את ההסבר הזה אני ממש רוצה לשמוע".

שלגיה החליטה לפתוח קלפים. ואמרה, "אני שלגיה, יש לכם איזה חומר טוב, לפני שאני מגוללת את סיפורי" . שני גמדים החליפו מבט, ואחד מהם נעלם באחד החדרים וחזר תוך דקה עם ג'וינט גדול דלוק. שילגיה שאפה עמוקות, ונשפה עשן למרכז החדר.

"חומר טוב" חייכה. והעבירה לגמד שישב לידה והתחילה לספר את סיפורה.

בסוף סיפורה כל הגמדים ישבו סביבה במעגל. שקטים ומהורהרים ומסטולים לאללה.

"אני צריכה מקום להסתתר בו, והמקום שלכם מדליק. אני אשרת אתכם ואפנק אתכם, רק תנו לי לגור איתכם". הוסיפה.

אחרי הסתודדות בינם לבין עצמם. הגמד בעל המצנפת הכחולה פנה לשילגיה ואמר "תראי אחות שלו, יש מצב. אנחנו נשמח לשפחה שתשרת אותנו". ואז הצביע לכיוון הקירות והוסיף "אבל את מבינה למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים רמת שירות, ויש לנו פנטזיות פרועות ".

שלגיה הנהנה בחיוך. ירדה על 4 וזחלה לכיוונו ואמרה "מלך שלי … אני שלך, תעשה בי כרצונך".

הגמדים החליפו מבטים חרמניים.

ג'וינט נוסף, ושעה לאחר מכן, שילגיה היתה ערומה, קשורה במרכז החדר. שני גמדים מצליפים בה, גמד אחד אוחד בשערה ומזיין את פיה, שניים בחדירה כפולה מאחורה, עושה ביד לגמד השישי, והגמד האחרון החליט שהוא צופה פסיבי (ומידי פעם צילם תמונה כדי שתהיה מזכרת …). הם החליפו תפקידים, שינו זויות ותנוחות והשתמשו בשילגיה הענוגה כרצונם. שילגיה הפגינה מקצועיות, וראו שהיא בעיניין לגמרי.

פתאום צעק אחד הגמדים "מסיבת בוקקה", ושאר הגמדים צהלו. שילגיה נתנה ביצוע מעורר השתהות.

וכך חלפו להם הימים, שלגיה היתה אחראית גם על סידור הצימרים שהיוו מקור ההכנסה של הגמדים. וכך היא מצאה מקום מגורים, ומזור לחרמנותה האין סופית, והגמדים היו מאושרים מהשפחה החדשה שלהם. הם הכינו טבלה לפעילות בימי השבוע וכך כל גמד יכל להרשם לפעילות המתאימה לו – קטעי סאדו, אורגיות, עיסויים וחשפנות. אידיליה.

מידי פעם היתה מוצאת כיתובים מוזרים על יומן הרישומים של הצימרים – שלא אמרו לה כלום. זה היה הסוד של הגמדים לרישום דיסקרטי. בחלפה על פני הצימרים היתה רואה

"שיעורים ברימינג מעשי", "עיסוי ג'ונגלר", דגימות חולה כוס, תחזיות כוכבים, והיא קימטה מצחה בחוסר הבנה. לעיתים העסק היה מוזר עוד יותר כשהיו פשוט רישומים כפולים שנראים לא תקינים כמו "לקסר" שהופיע על מספר צימרים ובכמה שעות שונות, או רישום מוזר "כרגע שוב לא מנענע את …".

משכה בכתפיה והמשיכה במלאכתה.

ביום החופש שלה יצאה שלגיה עליצה ליער. מצאה פלג מים עם מפלון והחליטה להתרענן. השילה את בגדיה, ונכנסה למים הנעימים. המים עטפו אותה, וליטפו אותה. התחושה המוכרת של חרמנות החלה מעקצצת בגופה כאשר הזרם התת מימי חלף בין רגליה, מעסה את פלג גופה התחתון. שילגיה התמסרה לתחושות, ובעוד היא מפליגה במחשבות על החיים המרגשים שהיא חיה בהם. הזכרונות לוקחים אותה על המלך, הצייד והגמדים. עיניה חצי עצומות ,סוקרות את העלווה הירוקה הסובבת אותה לצלילי פכפוך המים, כשבזוית עינה קלטה סלע בגדה השניה, אבל עליו משהוא מוזר. צמצמה עיניה ופיה נפער. דילדו עומד לו על הסלע. דילדו מושלם בגודלו עבורה.

הסתכלה סביב ולא נראתה נפש חיה. "הלו ?" צעקה. היא קרבה. הדילדו נראה מושך ביותר, והפיתוי גדול לקחת אותו, אבל היא לא העזה שמע בעלת (או בעל …) הדילדו תגיח ותכעס עליה.

עוד היא חוככת בדעתה, והמלכה המחופשת הגיחה מאחורי אחד העצים. "ילדתי" היא אומרת. "לא יכולתי שלא לראות כיצד את מסתכלת על הדילדו שלי". אמרה בחיוך. "אני כבר השתמשתי בו, ואני בהחלט אשמח להשאיל לך אותו ואף לעזור לך כדי שתבואי על סיפוקך".

שלגיה חייכה בחזרה בבישנות מעושה. "בסדר. מזמן לא היתה לי הרפיה מאישה".

שלגיה מיקמה את עצמה בנוחות על הסלע, ליחלחה שפתיה האדומות כדובדבן בלשונה, ושלחה יד אל הדילדו.

"רגע" קראה המלכה. "קצת שמן בניחוח תפוח אדום עסיסי, ותהני הרבה יותר". שלגיה חייכה אל המלכה, והמלכה המחופשת חייכה אליה בחזרה כשידיה ליפפו את הדילדו והיא מורחת את השמן המהול בסם הרדמה חזק ביותר. ואז התחילה לעשות את שלגיה בסבלנות ובמיומנות, תחילה עם אצבעותיה – מעסה, מחרמנת ומשפשפת את הכוס הורדרד של שלגיה, ולאחר מכן דוחקת את הדילדו עמוק אל תוכה. היא המשיכה לעשות ביד לשלגיה עד ששלגיה גמרה וצנחה מאושרת על הריצפה, אגנה ממשיך לזוז מההתכווצויות. אט אט נרגעה, ואז עם השפעת הסם נרדמה.

המלכה נשארה עד שוידאה כי אכן שלגיה יושנת עמוקות, ולא היה לה ספק כי בלילה חיות היער יאכלו את שלגיה. והלכה.

שעתיים לאחר מכן, עבר נסיך בדרכו לארמון (להשתתף באחת מהאורגיות המלכותיות) ורצה להרוות את צמאונו בנחל.

הוא קלט את שלגיה שוכבת שם עירומה, כשישבנה הסקסי מורם קמעה. הוא קרא לה ואז ניגש וניסה להעירה. כלום לא עזר. הוא נזכר בסיפור דמיוני שסיפרה לו אימו כשהיה ילד על כך שנשיקה יכולה להעיר נסיכות על סף המוות. הוא נישק אותה. לא קרה כלום.

הוא ניסה שנית, אבל שוב כלום לא קרה. ואז הבזיק במוחו רעיון גאוני. הוא הפשיל מכנסיו וחשף את אברו שהתקשה במהרה. הוא הכניס את אברו לפיה של שלגיה והחל לאונן. עד מהרה פלט את זרעו בפיה. וראה איזה פלא, שלגיה פקחה עיניה, וחיוך מאושר על פניה (אחרי שפלטה את הזרע ביריקה הצידה).

היא חייכה לנסיך … "אהובי. הצלת אותי . אני שלך לנצח. קח אותי איתך".

הנסיך אסף אותה בזרועותיו, הרכיבה על סוסו, והם דהרו להם אל טירתו.

מה קרה למלכה המילפית אתם שואלים. אכן סיפור עצוב. בדרכה הביתה עצרה להתבונן על הנוף המרהיב שנשקף מהשביל. קרני שמש אחרונות צבעו את עורה השחום בזהוב, והיא שלחה ידיה וליטפה את חזה המסולקן לתפארת. "אני כזו שווה" חייכה לעצמה. חרמנותה עלתה וגברה. היא הביטה לצדדים – השביל היה שומם לגמרי.

היא החליטה להפעיל את הביצים הסיניות החשמליות שלה. היא התישבה על סף השביל ורגליה משתלשלות אל התהום. עד מהרה זמזום עמום עלה מתוכה ונבלע בגניחותיה שהלכו וגברו. המלכה חשבה שרצף אורגזמות הינו סיום נפלא ליום רצוף הצלחות. לאחר 3 במספר הספיק לה והיא ניסתה ללחוץ על מתג הכיבוי, אך אבוי הוא נשאר בידה.

"שיט. ידעתי שהייתי צריכה לקנות את הגרסה הגרמנית לביצים הסיניות ולא להפך". גופה המשיך לרעוד, והיא ניסתה לעשות פיסטינג עצבני כדי לשלוף את הביצים, אך כשניסתה לעמוד, כשלה ברגליה, ונפלה קדימה אל התהום.

ביום בהיר וצלול, אם תהיו מספיק גבוה תוכלו לראות במקום שבו המים נושקים לשמיים נקודה מנצנצת – זהו שלט המתכת המתנוסס מעל טירתם של הנסיך ושלגיה שם הם מנהלים חיי נישואין פתוחים, ועוסקים בחילופי זוגות עד עצם היום הזה.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »