לתת כדי לקבל


נכתב בתאריך: 27/07/2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

זה היה באמצע השבוע באחד מלילות הסתיו הנעימים. חבר טוב שלי נפרד מהחברה שלו בסוף השבוע האחרון, והיה אמור לטוס בסוף השבוע הבא לחו"ל, אז הוא התקשר אליי ושאל אם מתאים לי לבוא איתו לאיזה דירה דיסקרטית, כי בא לו להתפרק לפני שהוא טס. אמרתי לו שזה לא הקטע שלי כי הייתי בקשר קבוע עם בחורה, אבל לא אכפת לי ככה בכיף, שנצא לתל אביב, לחפש לו זיון – בשביל זה אני תמיד מוכן לפרגן לחבר, וקבענו מתי הוא בא לאסוף אותי, ונסענו אל מרכז הזימה התל-אביבי – אלנבי והברים האפלוליים שבו.
הגענו לאלנבי וחיפשנו איזה מקום מתאים. בבר הראשון שהגענו שאלנו את השומר אם יש "זורמות" בבר, הוא חייך בעצבנות, סינן משהו בסגנון שאם אנחנו מחפשים נערות ליווי עדיף שנלך לכיוון רחוב בן יהודה ושלח אותנו לדרכנו. בבר השני כאשר שאלנו את השומר הוא ענה ספק ברצינות ספק בסתלבט – כרגע לא אבל תמיד מגיעות. שבו על הבר, ואני אעדכן אתכם במתרחש. נכנסנו וישבנו על הבר והזמנו שתייה. מהר מאוד הבנו שהשומר בכניסה היה בעצם אחד הברמנים והם עושים תורנות שכזו, בשעות שלפני העומס – כל אחד איזה חצי שעה בכניסה.
בקיצור, אחרי איזה שעה שאנחנו יושבים על הבר, מגיעות 2 בחורות מתוקות ומתיישבות בקצה השני. הברמן (השומר שהבטיח לנו מודיעין) אומר לנו – הבחורות האלה מגיעות כמעט כל ערב ומחפשות זיון. בדרך כלל אנחנו מעדכנים את המידע הזה רק לחבר'ה שהם VIP, אבל בגלל שהבטחתי לכם – יאללה, לכו לתקוף.
התיישבנו ליד הבחורות, כל אחד מצד אחד. אין לי מושג על מה החבר שלי דיבר עם הבחורה שלידו, אבל הם רוב הזמן חייכו והרימו לחיים. אני החלטתי ללכת על "שיטת סרג'יו לכיבוש מהיר" ושאלתי את הבחורה אם מתאים לה לשתות משהו במקום ואז לחפש מקום להזדיין, או שבא לה עכשיו לחתוך. היא חייכה ואמרה שהחברה שלה בטח לא תרצה ללכת כבר, אבל זה מתאים לה. חייכתי ואמרתי לה שאני תפוס חזק, אבל חבר שלי ישמח לקפוץ אליה הביתה. מבט אחד שלה לכיוונו הספיק לה כדי להסכים. אמרתי לה שהחבר שלי ביישן, אז ביקשנו נייר מהברמן ועט, אמרתי לה לכתוב על הפתק "כן" ולתת לחבר שלי, שלא הבין שאני מבשל לו עסקה מוכנה…
הוא הסתכל על הפתק, הסתכל על הבחורה ושאל אותה – למה הכוונה "כן"? ואני עניתי במקומה – מה שאתה רוצה לבקש ממנה, היא מסכימה. יאללה, סעו מפה ותחזרו עוד שעה. כמובן שהוא היה המום מההפתעה, אבל שמח, והם הלכו להזדיין.
נשארנו אני והחברה שלה והתחלנו לקשקש. מסתבר שהבחורה הזו לא הייתה בקטע של סטוצים, אלא יותר בקטע של קשר רציני.
אמרתי לה שאני כבר בקשר רציני עם מישהי ושאלתי אם זה מספיק.
היא חייכה ואמרה בנחישות שאם אני מחפש זיון הייתי צריך לדבר עם החברה שלה.
אמרתי לה שאני לא מזיין מהצד, אבל לא אכפת לי לקבל מציצה בשירותים. היא חייכה ואמרה שזה לא זיון אז סבבה.. אז סבבה.
כאשר החבר שלי והחברה שלה חזרו, הם חשבו שאנחנו מחייכים כי אנחנו מאושרים בשבילם. אני אישית הייתי מאושר יותר בשבילי…

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת
חדש!

לחקור את העיר התוססת של תל אביב: מיזוג של מודרניות ומסורת

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר הלבנה", היא מטרופולין שוקק ודינמי הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. זוהי עיר […]

לקריאה »
נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים ומילאו תפקיד משמעותי בתרבויות וחברות שונות לאורך ההיסטוריה. למרות אופיין השנוי במחלוקת, נערות ליווי המשיכו לשגשג ולספק שירותים לאנשים המחפשים חברות, אינטימיות ולפעמים בידור. במאמר זה נעמיק במקצוע נערות הליווי, נחקור את ההיסטוריה שלהן, את עבודתן ואת ההשפעה שיש להן על החברה.
לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו
חדש!

לשבור את המעגל: להתגבר על הסכנות של התמכרות לפורנו

פורנוגרפיה קיימת כבר מאות שנים, אך עם עליית הטכנולוגיה והנגישות הקלה, נוכחותה הפכה בולטת יותר בחברה שלנו. היא הפכה כעת […]

לקריאה »